כרטיסים למשחקי ברצלונה

כרטיסים למשחקים של ברצלונה

כרטיסים למשחקים של ברצלונה

ישנם לא מעט סקרים שניסו לגלות מיהי הקבוצה האהודה ביותר בישראל. אחת הסברות הייתה שמדובר במכבי תל אביב, האלופה בשנתיים האחרונות, שהתפארה בהישגים נהדרים גם בעבר, אך לא כך הדבר. האפשרות השניה והלא פחות הגיונית הייתה מכבי חיפה שלמרות עונות לא טובות בשנים האחרונות נהנתה מעשור נפלא עם שתי השתתפויות בליגה האלופות, אך גם לגביה זו לא הייתה התשובה. המחשבה הבאה באופן אוטומטי הייתה בית”ר ירושלים, אולי הקבוצה שלה יש הכי הרבה אוהדים מפוזרים על פני ערים שונות ברחבי הארץ, אך מסתבר שזו גם לא היא. ועוד בטרם אתם מעלים עוד קבוצה ישראלית בראש, תנו לנו להפתיע אתכם.

כרטיסים למשחקים של ברצלונה- הקבוצה האהודה בישראל

הקבוצה האהודה והפופולרית ביותר בישראל היא דווקא לא ממדינתנו הצנועה אלא מגיעה מספרד הרחוקה, מתוך המקום שעונה לשם קטאלוניה. מדובר כמובן בקבוצת ברצלונה, שבשנים האחרונות הפכה לקבוצה האהובה ביותר על קהל האוהדים הישראלי, יותר מכל קבוצה מקומית אחרת. באופן לא מפתיע, הביקוש עבור כרטיסים למשחקים של ברצלונה בישראל גבוה יותר מאשר הביקוש לרוב משחקי ליגת העל, ומכיוון שכך חברות רבות מציעות מגוון כרטיסים למשחקי כדורגל ברצלונה, כשבעיקר נכון הדבר לסופר קלאסיקו מול ריאל. יחד עם זאת, את אוהדיה הרבים של ברצלונה בישראל לא מעניינים אך ורק המשחקים מול ריאל מדריד על שלל כוכביה, אלא גם המשחקים מול אתלטיקו מדריד, סביליה, ריאל סוסיאדד ובעיקר רובם רוכשים כרטיסים לליגת האלופות, העיקר שבמשחק מעורבת קבוצתם האהובה.

מחפשים כרטיסים למשחקי כדורגל ברצלונה? IMTICKETS  הבחירה הנכונה

בדיוק מהסיבה הזאת חברת IMTICKETS הרימה את הכפפה והחליטה להציע לשלל אוהדי בארסה בישראל את האפשרות לצפות כמעט בכל משחקיה, הן באצטדיון הקאמפ נואו והן באצטדיונים שונים ברחבי ספרד כמו הויסנטה קלדרון או המסטאייה. חברת IMTICKETS תדאג לצד מכירת כרטיסים למשחקים של ברצלונה שגם תזכו לכל אורך הדרך לשירות הוגן וידידותי, על מנת שתוכלו לרכוש את כרטיסים למשחק של ברצלונהבצורה המהירה ביותר, לקבל אותם ישר אל היד באופן הקל ביותר וליהנות מהטיול לעיר הבירה של חבל קטאלוניה בצורה הטובה ביותר.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת