איך תמצאו את חבילת הספורט הזולה ביותר?

איך תמצאו את חבילת הספורט הזולה ביותר?

איך תמצאו את חבילת הספורט הזולה ביותר?

חולמים לצאת לחופשה חלומית הכוללת גם את משחקי ליגת האלופות? החופשה הצפויה תכלול גם לינה בבית מלון וטיסה או טיסות למשחקים השונים לכן מומלץ לשלב את תוכנית החופשה כולה לחבילה אחת משתלמת במחיר אטרקטיבי. גם מאפיינים נוספים בחופשה יכולים לעלות הרבה פחות אם מתכננים אותם נכון. לצד הלינה והמלון גם את מחירי הכרטיסים תוכלו להוזיל – קניית כרטיסים למשחק של ברצלונה, למשל, תהיה משתלמת יותר אם תשלבו את המשחק עם משחקים נוספים.

חושבים מראש – משלמים פחות

דרך נוספת להוזיל עליות היא באמצעות הזמנה מראש של חלק מהחופשה. נכון, עד קרוב למועדי ההגרלות לא תוכלו לדעת כי יש לכם כרטיסים לאליפות אך עדיין ניתן לתכנן את המשחקים הראשונים המפורסמים מראש. אם אתם יודעים כי המשחקים יערכו בברצלונה, תוכלו להזמין כרטיסים לליגת האלופות במחיר משתלם. מעוניינים רק במשחק אחד ספציפי באצטדיון החדש בספרד הזמינו כרטיס לקאמפ נואו בזול או הזמינו כרטיסים למגוון רחב יותר של משחקים. הטיסות המוצעות במחירי המבצע תלויות במידה רבה בהיצע והביקוש – אך גם בתקופה שזה הזמנתם אותה. אם אתם מזמינים טיסות מספר חודשים מראש מחירן יהיה, לרב, נמוך יותר ממחיר של טיסה המוזמנת שבוע שבועיים לפני תאריך ההמראה.

עוקבים אחר קבוצה מסיימת? בדקו דילים למשחקי קבוצה זו 

ריאל מדריד או אולי ברצלונה? חלק מהאוהדים מתחברים במיוחד לשחקן או קבוצה מסוימת ועוקבים אחריהם לאורך שנות הקריירה במשחקי חוץ ופנים ברחבי העולם. כאשר אתם מחפשים בצורה ממוקדת משחקים קל יותר למצוא דילים משתלמים דווקא לאצטדיונים מסוימים או למשחקים במדינה ספציפית. זכרו, כי לצד המשחקים עצמם מחכות לכם גם כל האטרקציות הנפלאות באותה המדינה.

טיול באירופה משולב בחוויית כדורגל

אם כבר עולים על המטוס, מדוע לא לשלב את ההתרגשות ממשחקי ליגת האליפות בטיול ולצפות באתרי התיירות הנפלאים שמציעות מוסקבה, מדריד, ברצלונה או סוצ’י? המשחקים הנערכים ברחבי העולם מתוכננים בדיוק לעונות המרהיבות של השנה – בהן הטבע נמצא בשיא הדרו. אם אתם דווקא מתחברים יותר לחיי הלילה, ערי אירופה מציעות מגוון רחב של מועדונים, מסעדות ובתי קפה. לצד החוויה העצומה ביציעים הסמוכים למגרש תוכלו ליהנות מארוחות גורמה בסטנדרט אירופאי ומחופשה בלתי נשכחת.

מוכנים לטוס? הכינו את המזוודות

בכל יום מתפרסמים דילים נוספים לליגת האלופות והכרטיסים נתפסים במהירות. על מנת לזכות לחוויה מרתקת במחיר האטרקטיבי ביותר מומלץ שלא להמתין. בחרו את המשחקים אותם לא תרצו לפספס ובקרו את האצטדיונים הגדולים שראיתם בטלוויזיה – אין תחליף לאנרגיה העצומה באוויר כאשר אתם נמצאים בין עשרות אלפי אוהדים משולהבים כמוכם כאשר הכדור נכנס לרשת.

לסיכום, כדי למצוא את חבילת ליגת האלופות המשתלמת ביותר מומלץ להזמין מראש ולהגשים את החלום של כל מעריצי הכדורגל האירופאי – אפילו למספר ימים בחופשה מרגשת במיוחד.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת