שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מי אנחנו?

IM TICKETS הוא אתר הזמנות כרטיסים לאלפי אירועי ספורט בעולם. ענף ספורט הכדורגל מציע אירועים מובילים של ליגות אירופה ובראשן ליגות האלופות. ענפי ספורט נוספים מחו”ל שזוכים להתעניינות בקרב הקהל הישראלי הם טניס, כדורסל ופורמולה. לכל מי שצמא למנת בידור שונה ומגוונת אנו מציעים כרטיסים להופעות מוסיקה ומופעי תיאטרון .

מאחורי הקלעים עובד צוות מקצועי המעניק שירות מקוון ואישי לפניות שלכם. מנהל החברה, איציק משיח, עוסק בתחום התיירות הספורט זה למעלה מעשור והיה בין הסנוניות הראשונות בישראל שמכרו חבילות ספורט. תוכלו ללמוד עלינו ועל אופי החברה בדף צור קשר.

IM TICKETS היא חברה ישראלית הרשומה בישראל כחוק. 

 

כיצד יוצרים קשר?

לברורים והזמנות חדשות צרו קשר 03-9105060

מתוך ניסיון עשיר שצברנו בתחום IM TICKETS מאמינים במענה מהיר ללקוח. השתמשו בשירות המקוון שלנו- פנייתכם תגיע באופן מיידי לאחד מעובדי החברה ותקבלו משוב מהיר ואישי. חווית האון ליין חוסכת לכולם זמן יקר.

עם זאת מרגע ביצוע ההזמנה תקבלו מספר טלפון למוקד חירום למענה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אף פעם לא תישארו לבד- אתם מקבלים 100% אחריות.

 

כיצד מקבלים את הכרטיסים ?

השאלה הכי נפוצה והכי נכונה לשאול ! ברוב המקרים, אספקת הכרטיסים מתבצעת בעיר האירוע ערב לפני היערכותו. האספקה תבוצע לבית המלון או לכתובת אחרת בה תשהו בעיר האירוע. בערים הגדולות הכרטיסים מסופקים על ידי אנשי הקשר וחברות השילוח הפרטיות העובדים בשיתוף IM Tickets   המעטפה עוברת תהליך סריקה ייחודי ותידרש חתימת הנמען בכתובת שביקשתם. המשלוחים בעיר האירוע בלבד הנם חלק מעלות הכרטיס המוצגת באתר שלנו ואין אנו גובים עליהם תשלום נוסף. בערים שאינן מרכזיות השילוח נערך באמצעות חברות השילוח המוכרות בעולם.

במקרים נדירים יישלחו כרטיסי האירוע טרם יציאתכם מהארץ בצורת כרטיסים אלקטרוניים או כרטיסים מודפסים. לצורך העברת כרטיסים אלו יידרש תשלום נפרד.

אנחנו בטוחים בנסיעה אבל עדיין לא הזמנו חדר בבית מלון. אפשר להזמין כרטיסים?

כן, אך אל תשכחו לעדכן אותנו בהקדם ולא יאוחר משבוע לפני מועד האירוע. זאת על מנת שנוכל להבטיח את משלוח הכרטיסים בצורה בטוחה ואחראית לכתובת המיועדת. עד אז ציינו בתהליך ההזמנה שלא הזמנתם עדיין בית מלון.

כיצד אדע בוודאות כי הכרטיסים יחכו לי במלון?

IM Tickets פועלת מול ספקי הכרטיסים המובילים בעולם באופן ישיר אישי ועסקי המאפשר לכם הלקוחות להיות סמוכים ובטוחים כי תקבלו את כרטיסי האירוע אותם הזמנתם באתר.במקרה נדיר של אי אספקת כרטיסים במועד נדאג לספק לכם כרטיסים חלופיים.

עם הקמת החברה חרטנו על דיגלנו את מושג ה-100% אחריות, שזהו אחד העקרונות החשובים הן ללקוח והן לנו כמעניקי השירות. עובדי IM Tickets לא אדישים לאחריות זו ומעניקים מענה אישי סביב השעון, 24 שעות 7 ימים בשבוע  לכל פנייה שלכם. 

חשוב לנו שתרגישו בטוחים לפני ביצוע ההזמנה. לכל שאלה או סוגיה טרם ההזמנה צרו עמנו קשר ותקבלו מענה מהיר ואישי sales@imtickets.co.il.

IM Tickets היא חברה רשומה כחוק ברשם החברות. כמתחייב יש לחברה שם, כתובת, אנשי קשר וכדומה.

מדוע המחיר אותו שילמתי שונה מהמחיר המופיע על הכרטיס ?

חברת אי.אמ.טיקטס  פועלת בשוק כרטיסים דינמי המושפע מכללי ביקוש והיצע שעשויים להשתנות באופן קיצוני. ב-  IM Tickets עושים את מירב המאמצים על מנת להציע את מחיר הכרטיסים האטרקטיבי ביותר ופועלים לשם כך מול מגוון ספקים לאירועים השונים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי אירועים רבים הנחשבים למבוקשים ביותר מוגדרים ‘סולד- אאוט’, כלומר אזלו כרטיסים לאירוע, וזאת כבר בסמוך מאוד למועד תחילת מכירת הכרטיסים. אנחנו ב- IM Tickets יכולים להשיג עבורכם כרטיסים גם לאירועים אלו בהתבסס על קשרינו מול ספקים מקומיים, אך מחיר הכרטיסים שאנו רוכשים במקרים אלו גבוה מהמחיר הנקוב על הכרטיס בשל כללי ביקוש והיצע. מכאן שהמחיר אותו תידרשו לשלם בפועל יהיה גבוה מהמחיר שיופיע על גבי הכרטיס.

היכן אשב בדיוק באצטדיון?

שאלה מצוינת אך התשובה עליה נמצאת במחירון של כל אירוע, שם תוכלו לבחור את מקום הישיבה באירוע ואנו נספק אותו לפי קטגוריית הישיבה שביקשתם. אם מפת האצטדיון/ אולם אינה מובנת ו/או אינכם בטוחים לגבי מיקום הישיבה על פי המפות המצורפות אל תבצעו את ההזמנה ! צרו עמנו קשר לוודא שאלו הם אכן המקומות שברצונכם לרכוש. לכל שאלה בנושא קטגוריית הישיבה טרם ההזמנה כתבו לנו  sales@imtickets.co.il.

אל תשכחו לציין העדפתכם במסגרת קטגוריית הישיבה, כך נוכל למקד את רכישתכם ולשדרג את הנאתכם באירוע.

 

דעו, כל הקטגוריות המוצעות הינם לישיבה עם הקהל הביתי, כלומר עם קבוצת האוהדים המארחת את המשחק. אלא אם הזמנתם קטגוריה “כרטיס לישיבה עם הקבוצה האורחת”.

מהו מועד המשחק סופי?

אנו עושים כמיטב יכולתנו לעדכן את המועד הסופי לאירוע אך בליגות אירופיות רבות נקבע מועד המשחק הסופי רק שבועות ספורים לפני קיומו, וזאת בהתאם להחלטות גופי הטלוויזיה המשדרים וההתאחדויות המקומיות.

אנחנו ממליצים לכם לרכוש חבילות הכוללות שהייה ביעד בכל ימי המשחק האופציונאליים. תוכלו להתייעץ עמנו בדף צור קשר.

 

האירוע לו רכשתי כרטיסים נדחה, מה עושים? האם מגיע לי החזר כספי?

IM Tickets היא חברה המתמחה ברכישה ואספקת כרטיסים בלבד. אין אנו עוסקים במכירת טיסות, חבילות, סידורי קרקע, מלונאות וכיו”ב. מועדי המשחקים אינם סופיים ואחריותכם היא לרכוש טיסה/חבילה מתאימה.

במקרה בו האירוע נדחה תקבלו כרטיסים למועד החדש. לא יינתן זיכוי כספי עבור הכרטיסים אך במקרים מסוימים נוכל להציע לך למכור את הכרטיסים שרכשת דרך מערכת הכרטיסים פנימית ע”מ לצמצם את ההפסד הכספי. 

האירוע לו רכשתי כרטיסים בוטל. האם מגיע לי החזר כספי?

במקרה בו האירוע בוטל כספך יוחזר במלואו.

 

הזמנתי אבל אני לא יכול להגיע לאירוע מה עושים? בבקשה הסבירו לי מדוע לא אוכל לבטל בכדי שאבין טוב יותר את נושא דמי הביטול

 

כל המכירות הן סופיות, לכן אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לרכוש כרטיסים באתר רק במידה והנכם בטוחים כי אתם מעוניינים לנסוע. יחד עם זאת אנו מודעים לכך כי לעתים מתרחשים אירועים לא מתוכננים ושאינם בשליטתנו. IM Tickets תעשה כל שביכולתה על מנת לנסות לסייע לכם במקרה כזה, נשתדל למכור את הכרטיסים שרכשתם ללקוחות אחרים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מאחר ומדובר במוצרים ושירותים הנרכשים מספקים בחו”ל וספקים מקומיים עם תנאי ביטול ושינוי אחרים משלנו, לא תמיד נוכל להבטיח קבלת החזר כספי ללקוחותינו.

היות וכרטיסים הינם פריט יחיד מסוגו לא יתאפשרו החלפות, החזרת כספים או ביטולים. תוכלו להתייעץ עמנו בדף צור קשר. אם ביצעת רכישה וחויבת צור עמנו קשר למוקד החירום המופיע במייל אישור ההזמנה. נשתדל לסייע בנושא.

 

 

כיצד ניתן לשלם?

המחירים באתר מוצגים במטבע יורו. ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי, החיוב מתבצע במטבע שקל או בהעברה בנקאית במטבע שקל/ יורו/ פאונד/ דולר או באמצעות אתר Pay Pal(פיי פאל החל ממאי 2016).

 

 

רכשתי כרטיסים ישירות באתר, מה השלב הבא?

 

ראשית, ברצוננו להודות לך על שבחרתם IM Ticketsלאירוע שלך.

 

מיד לאחר הרכישה יישלח דוא”ל אוטומטי המאשר כי הזמנתך התקבלה באמצעות האתר ותהליך הטיפול בה החל. בתוך שעות ספורות, ולא יאוחר מיום העסקים הבא, תקבל דוא”ל המאשר באופן סופי את רכישתך. פשוט וקל, הלא כן? וכמו תמיד, בכל שאלה ותהייה ניתן ליצור עמנו קשר בכתובת sales@imtickets.co.il – מענה מהיר ואישי מובטח.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת