איפה כדאי לאכול אחרי משחק כדורגל בברצלונה?

איפה כדאי לאכול אחרי משחק כדורגל בברצלונה?

פסק זמן מהשגרה

כולם אוהבים חופשות ובילויים, על אחת כמה אם מדובר על חופשה שמשלבת בתוכה גם מלון איכותי, גם אטרקציות תיירותיות, גם נופים יפים, גם אוכל טוב וגם כדורגל.

השאיפה של כולנו היא לקחת כמה שיותר הפסקות מהשגרה, בין אם זה אומר פסק זמן בארץ ובין אם חופשה בחו”ל. העצירה הזו מהמרוץ היא שנותנת לנו את הדלק והכוח להמשיך לרוץ קדימה.

הו ברצלונה, ברצלונה

ברצלונה הפכה בשנים האחרונות ליעד התיירותי הכי חם שיש ובעיקר לאלו מכם שחובבי כדורגל. תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים לליגת האלופות מראש ולסגור דיל כולל של טיסה, מלון וכרטיסים למשחק כדורגל בברצלונה.

אין ספק שטיסה עם החבר’ה לברצלונה זו חוויה שאסור לכם לפספס ובטח בעונה הזאת.

 

איפה כדאי לאכול אחרי

הצלחתם לארגן כרטיסים מוזלים לליגת האלופות ונדמה לכם שסגרתם הכל? עוד לא.

אמנם רכשתם כרטיסים למשחק כדורגל בברצלונה, אך לפני שטסים חשוב שתכירו את המסעדות הכי שוות לאכול בהן אחרי שתסיימו לצפות במשחק הכדורגל בברצלונה.

ברצלונה ידועה באיכות קולינרית יוצאת דופן. להלן שש מסעדות מומלצות שמציעות למבקרים מנות טאפאס ומנות גדולות איכותיות ומרגשות ששווה לנסות

 La Mar Salada : מסעדת פירות ים בסגנון חדשני ויוצא דופן. מנות ברמה גבוהה ובמחירים סבירים בהחלט.

Tapas 24 : מסעדה שמגישה מנות טאפאס ברמה גבוהה מאוד ומאפשרת לכל אחד ואחת ליהנות ממגוון טעמים יוצא דופן של דגים, בשר וירקות.

Bar Pinotxo : בר טאפאס קטן בתוך שוק לה בוקרייה, פתוח משש בוקר ואין תפריט קבוע אלא מנות משתנות בהתאם לעונה ולמה שיש בשוק באותו יום

Comerc 24 : מנות קטנות שמשתנות מעונה לעונה בדגש על קינוחים ייחודיים שלא טעמתם עדיין בשום מקום אחר.

 Cuidad condal : טאפאס מגוונים במחירים יחסית לא זולים, שיידרשו מכם כשעה המתנה. אבל, אין ספק שההמתנה והמחיר יהיו שווים את החוויה הקולינרית שתקבלו.

Apat : מסעדה שמציעה ללקוחותיה תפריט צהריים עשיר ומגוון במחיר מאוד זול ביחס לברצלונה.

כמובן שאלו רק חלק מהמסעדות המומלצות בברצלונה, שיכולות להנעים את החך והזמן שלכם. המבחר עצום והאפשרויות בברצלונה רבות, בעיקר אחרי שמגיעים רעבים ממשחק כדורגל מסעיר.

 

לארוז מזוודה ולצאת לדרך

כפי שוודאי כבר הבנתם, ברצלונה היא יעד תיירותי נפלא לחובבי האוכל והספורט. זה בדיוק הזמן לרכוש כרטיסים מוזלים לליגת האלופות ולטוס לעיר שיש בה הכל. 

פסק זמן מהשגרה שמשלב חופשה מהנה לצד הרפתקה ספורטיבית ואוכל מעולה זה בדיוק מה שאתם צריכים לעצמכם. גם לכם מותר להתפנק והתקופה הזו היא הזמן האולטימטיבי לכך.

אחרי שכבר סגרתם כרטיס טיסה מוזל, רכשתם כרטיסים למשחק כדורגל בברצלונה, קיבלתם טעימה קטנה מהמסעדות המומלצות והטעימות שלה זה בדיוק הזמן לארוז את המזוודה, לנסוע לשדה ולהמריא אל עבר החוויה הבאה שלכם.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת