כדורגל ואוכל בברצלונה

כדורגל ואוכל בברצלונה

אחת הערים הפופולריות ביותר בשנים האחרונות בקרב תיירים מכל העולם היא העיר ברצלונה. בירת חבל קטלוניה בספרד הפכה להיות אחת הערים המבוקשות ביותר והאהובות ביותר על תיירים מכל קצווי תבל בזכות האתרים הנהדרים אותם היא מציעה לכל תייר, המטבח הנפלא ממנו כל אחד מוכרח לטעום ושמחת החיים ששוררת בכל רחוב. 

הקאמפ נואו

אך אם מעוניינים לשים את האצבע על המקום המדויק בגינו ברצלונה הפכה לאימפריה תיירותית של ממש, לא יהיה זה יוצא דופן לומר כי האתר בזכותו כמות התיירים לעיר ברצלונה עולה מדי שנה הוא הקאמפ נואו. אצטדיון הקאמפ נואו הינו אחד האצטדיונים הגדולים ביותר באירופה והיפים ביותר ביבשת, כשעיקר כוחו הוא כמובן קבוצת הכדורגל המקומית שמתארחת בין שעריו, קבוצת הכדורגל של ברצלונה.

אצלנו ב IM Tickets תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים למשחק של ברצלונה וליהנות מהכדורגל הטוב בעולם.

ידוע לכל ישראלי כי חבילות נופש בברצלונה יהיו מוכרחות לכלול את מסי, ניימאר וחבריהם, שהרי בדיוק בגלל זה אבות וילדים ואפילו אימהות וילדות, כולם מגיעים אל העיר יוצאת הדופן הזאת, עיר שמציעה כל כך הרבה וכעת גם מאפשרת לצפות באחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בכל הזמנים. כאמור, לא רק ישראלים גילו את הפטנט בנסיעה למשחקיה של קבוצת הכדורגל של ברצלונה ולכן כמעט בכל משחק ביתי של הקבוצה ניתן לחזות בכמות צופים אדירה שממלאת כמעט כל פינה באצטדיון, כשחשוב לציין שמדובר באצטדיון עם תכולה לא קטנה בכלל, כמעט מאה אלף מקומות ישיבה. 

התפריט הקולינרי בברצלונה

כפי שכבר הוזכר קודם לכן, הקאמפ נואו הוא כנראה האתר המרכזי שמוביל אליו את כמות התיירים העצומה, אך בהחלט לא הדבר היחיד בגינו כל כך הרבה תיירים שוטפים את העיר. הדבר השני בחשיבותו לאצטדיון המקומי הוא כנראה התפריט הקולינרי העשיר בעיר, תפריט שכולל בעיקר פירות ים וטפאסים. ברצלונה מתגאה באחד השווקים הטובים ביותר לאירופה עבור דגים ופירות ים, ולכן מדובר במרכיב משמעותי במטבח המקומי.

חבילות נופש לברצלונה יהיו כאלה בהן יהיה זה כמעט עוול למקום אם תחליטו לא להיכנס לאחת המסעדות ולטעום מהמטעמים אותם מציעה כל אחת. אחת המסעדות הללו היא מסעדת קוינאס סנטה קתרינה, המסעדה הנמצאת בשוק סנטה קתרינה שם תמצאו את אחת מפאיית פירות הים הטעימות ביותר בכל העיר. אם אתם פחות בקטע של פירות ים, ולא תהיו נלהבים גם להסתפק בחלופה בדמות הפאייה הצמחונית, מהמנה המרכזית השנייה של העיר, הטפאסים, תוכלו ליהנות בסרבסריה קטאלניה, אחת המסעדות היוקרתיות ביותר בברצלונה אך גם אחת הטובות שבהן הנמצאת ברובע אשמפלה. אפשרות זולה יותר וטעימה לא פחות ניתן למצוא ברובע הדייגים של העיר שם תמצאו את מסעדת חאיקה בר, בה תוכלו לטעום כמות לא קטנה של טפאסים ועדיין לצאת מהמקום בלי חור גדול בכיס. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת