טיסות זולות לברצלונה

טיסות זולות לברצלונה

ברצלונה היא בקלות אחת הערים האהובות ביותר בעולם, ואולי אפילו האהובה ביותר בעבור כמות אנשים לא קטנה. המראות הנהדרים בכל רחבי העיר, הריחות והטעמים המשגעים מכל מסעדה ובית קפה והאנשים השמחים וטובי הלב המסתובבים ברחובות, כל אלה הופכים אותה לעיר המועדפת על פני לא מעט אנשים. 

ליאו מסי וכל השאר

אך עם כל הכבוד למראות הנהדרים העומדים לרשות כל העוברים והשבים בעיר או לטעמים הנהדרים של המטבח המקומי, רוב התיירים שמגיעים אל ברצלונה עושים זאת רק בשביל דבר אחד, לראות את ליאונל מסי בגודל טבעי וליהנות ממשחק כדורגל בברצלונה. הכוכב הבלתי מעורער של ברצלונה ושל הכדורגל בכלל מעניק הצגות לרבבות צופים פעם אחר פעם ולכן אוהדי הכדורגל, אוהבי הספורט ובכלל, כאלה שמעוניינים לקחת חלק בתופעה יוצאת דופן בדורנו, נוהרים פעם אחר פעם לאצטדיון המקומי ורוכשים כרטיס למשחק של ברצלונה. כמובן שמלבד מסי אל אצטדיון הקאמפ נואו עולים גם עוד כמה מהכוכבים הכי גדולים של הכדורגל העולמי דוגמת ניימאר הברזילאי, לואיס סוארס האורוגוואי וצ’אבי ואינייסטה הספרדים. כולם יחד יוצרים את קבוצת החלומות של אירופה ושל העולם כולו, וזו הסיבה העיקרית לכך שטיסות לברצלונה יוצאות מכל מקום בעולם ובכמויות מסחריות. 

הזמנת טיסה זמן קצר בטרם עולים למטוס

אך יש גם דבר אחד חיובי קצת פחות בכל החוויה שנקראת ברצלונה. בעקבות הביקוש שהולך וגואה בטיסות לעיר הקסומה הזו, גם המחירים הולכים ומאמירים. אם פעם הטיסות לעיר הספרדית, או ליתר דיוק הקטלונית, היו הרבה יותר זולות, כיום מדובר באחד היעדים היקרים ביותר באירופה. יחד עם זאת, על מנת למצוא טיסות זולות לברצלונה ולהימנע מתשלום גבוה עבור הגעה אל היעד, ניתן לעשות אחת משתי פעולות.

הפעולה הראשונה, להזמין טיסה ברגע האחרון. על פניו, טיסה זמן רב מראש אמורה להיות זולה משמעותית מאשר טיסה אותה אתם מזמינים רק מספר שבועות בטרם אתם מתכננים לעלות על המטוס. יחד עם זאת, בעבור טיסה אותה מזמינים רק יומיים לפני או אפילו מספר שעות בודדות בטרם יש לעלות אל המטוס, מדובר בעניין שונה לגמרי. פעמים רבות נוסעים נאלצים לבטל את כרטיסי הטיסה שלהם זמן קצר בטרם הם עולים אל המטוס, וכאן בדיוק נוצרת ההזדמנות לאלו שמעוניינים לחסוך סכום כסף משמעותי, כשכמובן זאת במידה ולא תהיה להם בעיה להתכונן לטיסה זו במהירות. 

טיסה עם עצירת ביניים

האפשרות השנייה היא לטוס עם קונקשן, כלומר עם עצירת ביניים ביעד אחר. טיסות זולות לברצלונה עבורן לא תיאלצו להזמין כרטיס ברגע האחרון יהיו לרוב טיסות שכאלה, טיסות בהן תעברו דרך יעד נוסף בו תיאלצו להמתין בין מספר שעות ללילה, ומשם תמשיכו אל ברצלונה, היעד המקורי שלכם. במקרה שכזה אף אפשר לנסות ולנצל את המקסימום מן הסיטואציה, כלומר באמצעות בילוי של לילה במקום אטרקטיבי בדרך לברצלונה דוגמת מילאנו, אמסטרדם וכדומה. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת