כל הטיפים והטריקים כדי לשרוד את גביע העולם

כל הטיפים והטריקים כדי לשרוד את גביע העולם

גביע העולם של פיפ”א 2018 במרחק נגיעה, וכולנו יודעים מה הנוהל: עוד מעט יוגרלו הקבוצות, ואנחנו נצטרך להחליט, לפעמים להמר – לאיזה משחקים לטוס, על מה לוותר, מה הולך לקרות וכמובן – האם הפעם נשקיע וניסע לגמר הגביע?

כל חובב כדורגל יודע שאין אירוע גדול יותר מהמונדיאל. מונדיאל 2018, שהולך להתארח ברוסיה החל מיוני 2018, הולך להיות פסטיבל עצום של דשא, זיעה קרה, בירה וכדורגל. 32 נבחרות, 12 אצטדיונים ומיליוני אוהדים שרופים הולכים לשטוף את רחובותיה של המדינה הענקית בשירה ובריקוד ולצפות בטורניר הגדול של ארבע השנים הקרובות.

אז מה צריך לדעת לפני שנוסעים למונדיאל?

קודם כל – שהביקוש לכרטיסים אדיר, ופיפ”א כבר משווקת אותם. פיפ”א החליטה השנה להודיע בהתרעה מאוד קצרה על פתיחת מכירת הכרטיסים הרשמיים, כבר בספטמבר 2017. כמובן, מדובר רק בשלב הראשון ויש מגוון של אפשרויות, אבל אם אתם כבר עכשיו יודעים שאתם רוצים להיות במונדיאל כדי למהר ולקנות כרטיסים לפני המחירים יטפסו או הכרטיסים יאזלו.

208 נבחרות לאומיות נרשמו למוקדמות מונדיאל 2018 כאשר ב-25 ביולי 2015 נערכה הגרלת המשחקים בסנט פטרסבורג, בירת רוסיה, ובחרה את הנבחרות שהולכות להתחרות על גביע העולם. ברגע שיסתיימו מוקדמות המונדיאל אנחנו נוכל להתחיל ולנסות לנחש איך ייראו 64 המשחקים בין 32 הנבחרות בטורניר היוקרתי בעולם.

רוסיה נערכה לאירוע הזה בהתרגשות במשך שנים. 12 אצטדיונים עצומים ויוקרתיים המפוזרים ברחבי המדינה כבר מוכנים וערוכים למיליוני האוהדים: הדשא כבר גזום, הכסאות ממורקים והקופות מסודרות. המדינה יודעת איך לארח אירועי ספורט גדולים, כולנו זוכרים את אולימפידת החורף בסוצ’י, ומתכוונת להציע לאוהדים שהולכים להציף את המדינה – ובמיוחד את מוסקבה וסנט פטרסבורג – בהסעות חינם למשחקים, פסטיבלי אוכל ושתייה ומגוון אטרקציות נוספות שאפשר לבקר בהן בין משחק למשחק. כמו שאתם יודעים המונדיאל הוא אירוע ענק ואתם יכולים להיות בטוחים שהוא הולך להיות מסודר ולתקתק כמו שעון, במיוחד ברוסיה.

כרטיסים לליגה הגרמנית במבצע

עד למונדיאל יש עוד זמן והכרטיסים יקרים. מחפשים אלטרנטיבה ראויה כדי להעביר את הזמן? רוצים לחוות משחק בחו”ל אבל פחות מתעניינים בביקור ברוסיה? כרטיסים לליגה הגרמנית במבצע מוצעים בשפע דווקא עכשיו, כשכל הליגות בעולם נאלצות להתחרות מול המונדיאל.

כרטיסים לבונדסליגה יכולים להגיע למאות יורו, אבל מובטח לכם משחק איכותי: באיירן, דורטמונד וכל השחקים הגדולים על המגרש תמיד מביאים משחק טוב, תחרותי ומפתיע. זה בדיוק הזמן לרכוש כרטיסים לליגה הגרמנית במבצע.

כרטיסים לליגת האלופות בזול

כרטיסים לליגת האלופות בזול? נשמע כמו משהו מופרך, נכון? אז זהו, שלא. על אותו משקל עם גרמניה, רגע לפני המונדיאל מחירי הליגות האחרות צונחים וזה הזמן להכות בברזל בעודו חם. בואו לראות את ריאל, דורטמונד, בשיקטש וליברפול כולן באותה ליגה, מתחרות על התואר האלופה האמיתית.

כרטיסים לליגה האנגלית

אין ליגה משוגעת יותר מהליגה האנגלית. גם אם אתם לא אוהדים, משחק בליגה האנגלית הוא חוויה מרגשת ומלאת אדרנלין. אין אוהדים שרופים כמו הבריטים וכל משחק בליגה הוא מותח, מרגש ומטורף. אל תפספסו משחק בליגה האנגלית העונה, רגע לפני שאנחנו מפנים את פנינו לעבר המזרח – לרוסיה.

מחפשים חבילות ספורט למונדיאל או לליגות אחרות? בתמצאו את חבילות תיירות הספורט המשתלמות ביותר, ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים על כל איצטדיון, כל נבחרת וכל משחק. אז למה אתם מחכים? רכשו חבילה עכשיו, לפני שהכל יגמר.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת