איזה קבוצות הכי כיף לראות בליגה האנגלית?

איזה קבוצות הכי כיף לראות בליגה האנגלית?

הפרמייר ליג היא הליגה העליונה במבנה ליגות הכדורגל באנגליה. זו ליגה בה משחקות חלק מהקבוצות המפורסמות ביותר בעולם ומיליוני תיירים מגיעים מדי שנה כדי לראות אותן. אפשר לשלב משחק כדורגל יחד עם טיול מאורגן באנגליה, להגיע לבד או עם המשפחה וגם להתפנק במשחק איכותי בסוף שבוע עם חברים.

כל משחק בליגה האנגלית הוא אטרקציה ויש בה לא פחות מ-20 קבוצות עם שחקנים איכותיים. השאלה היא איזה קבוצות הכי כיף לראות? כיצד כדאי לקבוע סדר עדיפויות? ואיפה רוכשים כרטיסים מוזלים לליגה האנגלית?

הכירו את העיר מנצ’סטר

מי שאין לו העדפה לקבוצה ספציפית צריך לראות לפחות משחק אחד של קבוצת מנצ’סטר יונייטד. למרות העונות הלא טובות שעוברות על המועדון מאז עזיבתו של המנג’ר האגדי אלכס פרגוסון, קבוצת מנצ’סטר יונייטד עדיין מייצגת בצורה הטובה ביותר את רוחה של הליגה האנגלית. מועדון הכדורגל של מנצ’סטר עורך את משחקי הבית שלו באיצטדיון המפורסם אולד טראפורד ולעיני 75,957 צופים. זהו האיצטדיון הגדול ביותר בליגה האנגלית וכל אוהד כדורגל חייב להיות בו לפחות פעם אחת. השחקנים הגדולים שלבשו את מדי מנצ’סטר יונייטד הם בין היתר כריסטיאנו רונאלדו, רייאן גיגס, דיויד בקהאם ועוד. כיום משחקים בקבוצה ווין רוני ורובין ואן פארסי ותמיד כיף לראות אותם בפעולה.

עוד בעיר מנצ’סטר מחכה לכם כמובן קבוצת הכדורגל מנצ’סטר סיטי. למרות שהמועדון נוסד במקור בשנת 1880, רק בשנים האחרונות החל לצבור תארים ואליפויות. הקבוצה משחקת באיצטדיון סיטי אוף מנצ’סטר או בשמו המעודכן, אתיחאד. זהו מועדון הכדורגל העשיר בעולם ומאז רכישתו על ידי קבוצת משקיעים מאבו-דאבי הוא הספיק לצבור תארים שונים, לרבות גביע ה-FA ואליפות.

הכסף הגדול של צ’לסי והאיצטדיון המפתיע של ארסנל

טיול מאורגן באנגליה הוא גם הזדמנות לראות משחק של צ’לסי או להגיע לאיצטדיון המהמם והמפתיע של קבוצת ארסנל. הבעלים של צ’לסי, רומן אברמוביץ’, משקיע מדי שנה מיליוני דולרים במטרה לזכות בליגת האלופות וכיום מדובר על אחת מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם. כדאי לראות את צ’לסי לא רק בגלל שהיא משחקת בלונדון, אלא גם בגלל הפוטנציאל של הקבוצה וכמובן בזכות המאמן ז’וזה מוריניו. משחק של צ’לסי הוא חוויה לכל המשפחה ואפשר להגיע אליו גם עם ילדים קטנים.

הביקור הבא שלכם בלונדון צריך לכלול צפייה במשחק של ארסנל. היריבות הידועה של ארסנל עם אוהדי טוטנהאם תאפשר לכם לראות את “הדרבי של צפון לונדון”, אך גם במשחקים אחרים תוכלו ליהנות מאטרקציה מסעירה. ארסנל הוא גם מועדון כדורגל עשיר בו משחקים שחקנים מובילים. כיף לראות את שיטת המשחק של ארסנל ולעקוב אחר המאמן ארסן ונגר. זהו אחד המועדונים המצליחים בהיסטוריה של הכדורגל האנגלי, עם איצטדיון מרשים ומודרני ומספר שיא של עונות רצופות בליגה הבכירה.

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת