חופשה מטורפת באנגליה בשילוב משחק כדורגל

חופשה מטורפת באנגליה בשילוב משחק כדורגל

לא מעט ישראלים טסים מידי שנה לנפוש באנגליה, אחת המדינות האטרקטיביות ביותר באירופה. אולם, לונדון ואנגליה זה לא רק הביג בן או ארמון המלכה אלא הרבה מעבר לכך. מה דעתכם לצפות באחד ממשחקי הכדורגל בין הנבחרות הטובות ביותר של אנגליה? מדוע שלא תשלבו את החופשה עם צפייה במשחק כדורגל מרגש ומסעיר של השחקנים הטובים בעולם? מדובר בחוויה שעדיין לא הכרתם, וחשוב לדעת כי המחירים כיום בהחלט אטרקטיביים.

ליגה אמתית!

חברת IMTickets היא בין החברות המובילות בארץ, באמצעות האתר שלה, תוכלו לרכוש כרטיסים לליגה האנגלית בזול, ולכן זוהי הזדמנות מצוינת לצרף עוד בן משפחה. גם בת הזוג יכולה לטוס אתכם. לא מעניין אותה כדורגל? יש הרבה מאוד מה לעשות בלונדון ובערי אנגליה האחרות. ישנם אנשים המגדילים לעשות וטוענים כי הליגה האנגלית, היא בהחלט הטובה בעולם. היא כוללת קבוצות כמו צ’לסי, ארסנל, מנצ’סטר יונייטד ומנצ’סטר סיטי, חווית הצפייה במשחק הכדורגל של אחת מנבחרות אלה, היא פשוט יוצאת מן הכלל, הפנטזיה של כל אוהד כדורגל באשר הוא. 

נגישות האצטדיונים

כל מי שמזמין דרך חברת IMTickets כרטיסים למשחקי כדורגל באנגליה, יוכל לבחור בבית המלון המתאים לו, בין אם מדובר במיקומו ובין אם מדובר בעלות. אל המשחקים אפשר להגיע באמצעות אמצעי התחבורה השונים כמו אוטובוסים אשר לוקחים את הצופים היישר לאצטדיון, וגם הרכבת התחתית מגיעה ממש קרוב ליציע, כך שקל ופשוט להתמצא בשטח. 

חופשה חלומית מכל הבחינות

אם אתם באמת רוצים לחוות חופשה מטורפת ובלתי נשכחת בלונדון, לא חייבים להסתפק רק במשחקי כדורגל. אצלנו בחברת IMTickets, תוכלו לרכוש גם כרטיסים להצגות תיאטרון ידועות ופופולאריות, למופעים מוזיקליים של להקות שונות, כרטיסים למשחקי טניס, למרוץ מכוניות פורמולה, וכמובן, גולת הכותרת הייתה ותישאר – כרטיסים לכדורגל אנגלי.

מדוע לרכוש דרך אתר IMTickets?

אין ספק כי מדובר באחד האתרים המובילים במדינה בתחום מכירת כרטיסים למשחקי כדורגל של הנבחרות הטובות באירופה. החברה עושה את המקסימום על מנת שלקוחותיה יחושו שביעות רצון מלאה מהשירות, הכרטיסים יגיעו היישר לידיו של הלקוח ובמועד המתאים, כך שאין מקום לדאגות מיותרות. 

בנוסף, החברה מציעה ללקוחות את השירות האיכותי ביותר, עובדיה זמינים כל העת וקשובים לספק מענה לכל שאלה. ניתן ליצור קשר הן באמצעות האתר והן דרך הטלפון. כל זאת, על מנת שהלקוחות יחזרו לארץ לאחר צבירת חוויות יוצאות מגדר הרגיל באנגליה, משמע הן לינה בבתי מלון מעולים, חיי תרבות, מסעדות טובות, אתרים היסטוריים, והן צפייה במשחקי כדורגל של הנבחרות הטובות ביותר בעולם, בהחלט מדובר בחופשה האולטימטיבית.

אם ברצונכם לנפוש באנגליה ולרכוש כרטיסים לאחד ממשחקי הליגה האנגלית, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לשרת אתכם!

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת