מפגש ענקיות – באיירן נגד דורטמונד

כשדורטמונד ובאיירן מינכן נפגשות

היריבות בין שתי הקבוצות המובילות של ליגת הכדורגל הגרמנית, הבונדסליגה, ארוכת שנים. באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, שתיים מהקבוצות הטובות בעולם, לא אוהבות אחת את השנייה. עקיצות, מעברי שחקנים וסכסוכי אוהדים מאפיינים את שתי הקבוצות כבר שנים, בדומה להרבה קבוצות יריבות ברחבי העולם.

דורטמונד רודפת כל הזמן אחר התואר השמור לבאיירן – הקבוצה הגרמנית הטובה בעולם – שמאפילה על יכולותיה הגבוהות של הקבוצה. באיירן מצדה, לא יכולה להתכחש לאתגר שמציבה דורטמונד, שלא נמצאת הרבה מאחור בכמות התארים והגביעים. כך או כך, שתי הקבוצות מתחלקות בכ-75% מהאליפויות האחרונות בגרמניה מה שהופך אותן ליריבות מרות.

באיירן היא מותג גם בגרמניה עצמה, ומקור לגאווה עצומה. אפילו הקנצלרית אנגלה מרקל נמנית בין אוהדיה של הקבוצה שנחשבת כבר עשורים רבים לקבוצה איכותית ברחבי העולם. דורטמונד מצדה, היא האנדרדוג. היא הקבוצה שמאחוריה עומד השמאל הגרמני, הסוציאל דמוקרטי.

היריבות האמיתית בין שתי הקבוצות החלה רק בשנת 1995. עד אז דורטמונד לא באמת הצליחה להתברג בין הקבוצות החזקות באירופה וגם לא בגרמניה. בשנת 1995 נכנס מאמן חדש לקבוצה מצפון, אוטמר היצפלד, והוביל את דורטמונד לשתי אליפויות. עבור באיירן, התבוסה הייתה כואבת. הקבוצה, שלא הצליחה להפסיד בכבוד, החלה להפיץ שמועות על שחיתות בבורוסיה. אחרי שנתיים זכתה באיירן שוב באליפות ואז דורטמונד החזירה, בגדול, וזכתה באחד התארים החשובים בעולם הכדורגל – ולקחה את גביע ליגת האלופות.

מאז שתי הקבוצות מתחרות בפועל אחת עם השנייה על התארים הגבוהים בבונדסליגה, שכן אין יותר מדי קבוצות אחרות בליגה המצוינת הזאת, גם אם הן איכותיות, שמגיעות לרמתן של השתיים. ברקע, האוהדים שלהן ממשיכים להתקוטט, וגם מאחורי הקלעים, היריבות נשארה מרה.

כרטיסים למשחק של באיירן מינכן

כך או כך, משחק של כל אחת מהקבוצות הללו הוא חוויה בלתי נשכחת. כרטיסים למשחק של באיירן מינכן עבור אוהד כדורגל מושבע הם כמו לקבל טבעת יהלום, כי פשוט אין דרך טובה יותר לצפות במשחק של קבוצה טובה מאשר לראות אותה על הדשא. הכוכבים של באיירן היום הם תומס מולר, אריין רובן, השוער מנואל נוייר, צ’אבי אלונסו, פיליפ לאהם, חאבי מרטינס ופרנק ריברי. שני כוכבים נוספים, וכואבים במיוחד עבור דורטמונד, הם רוברט לבנדוסקי ומריו גצה, שגלו מהקבוצה הצפונית אל ברלין.

עם באיירן מינכן כרטיסים יכולים להגיע למאות יורו. כרטיסים למשחק של באיירן צריך לקנות אחרי סקר שוק מקיף וחכם, השוואת מחירים ורצוי גם חבילת ספורט הכוללת מלון וטיסה, כדי לחסוך בעלויות הכוללות של הנסיעה.

כרטיסים למשחק של בורוסיה דורטמונד

דורטמונד היא לא באיירן, אבל אין ספק שמדובר בקבוצה מצוינת שמרהיב לצפות בה על הדשא. הקבוצה מתפארת בסגל מעולה, שבין כוכביו סבסטיאן קאל ומרקו ראוס. משחקי הבית של דורטמונד נערכים באצטדיון הגדול ביותר בגרמניה, אצטדיון Westfalenstadion שבעיר, ומכיל לא פחות מ-80 אלף אוהדים. זאת לעומת אליאנץ ארנה של באיירן, שמכיל 71 אלף בלבד.

עם דורטמונד כרטיסים זולים יותר מאשר עם באיירן, אך עדיין מדובר בקבוצה מוכרת ואהובה מאוד שזוכה לאצטדיון מלא כמעט בכל משחק. כרטיסים לדורטמונד יכולים להוות חלופה מעט זולה יותר לבאיירן, אך עדיין לספק חוויית משחק מהטובות בעולם.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת