הכל על מועדון הכדורגל ריאל מדריד

הכל על מועדון הכדורגל ריאל מדריד

ריאל מדריד, אחת מקבוצות הכדורגל העשירות והגדולות בעולם, שזכתה 6 פעמים אליפות העולם, פעמיים רצוף בין השנים 2016 ו 2017, היא האלופה הנוכחית של הליגה הספרדית, ומחזיקת התואר של הקבוצה הטובה ביותר של המאה העשרים מטעם פיפ”א. בשנת 2014 נקבע בבקר רשמי, ש 38% אחוז מהאזרחים הספרדיים הם אוהדי הקבוצה, מה שהופך אותה לפופולארית ביותר בספרד, ויחד עם מאה מיליון אוהדי פייסבוק, אין ספק, שמדובר באחת הקבוצות, שזוכות להערצה גם בקרב אוהדים רבים בעולם. 

ריאל הוקמה בתחילת המאה הקודמת, 1902, בעלי המזל, שיוכלו להשיג כרטיסים לריאל מדריד במבצע, יזכו לבקר באצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד, בו היא משחקת. הכינוי של שחקני הקבוצה הוא “הלבנים”, בזכות מדי הקבוצה. ריאל מדריד זוכה למעמד של קבע בליגה א’ הספרדית, שהיא הליגה המובילה.

הקרב בין ריאל לברצלונה

הקרב בין ריאל מדריד לברצלונה עתיק יומין ונקרא הסופר קלאסיקו, (בספרד: אל קלאסיקו) מדובר במופע כדורגל, שנערך לפחות פעמיים בליגה הספרדית, וקיימת אופציה למפגש נוסף בין שתי המועדונים הענקיים והמופלאים הללו גם במסגרת טורניר ליגת האלופות. כרטיסים לסופר קלאסיקו, זוכים לביקוש גבוה בקרב האוהדים המקומיים, ולכן מומלץ לרכוש אותם מבעוד מועד.

לאחרונה פורסם במגזין פורבס, שריאל מדריד היא הקבוצה השלישית העשירה בעולם לאחר מנצ’סטר יוניטד וברצלונה, ויחד עם זאת ריאל מדריד כרטיסים מוצעים במחירים אטרקטיביים ובשילוב חבילות נופש מהנות בבירה הספרדית.

ריאל שוברת שיאים

במגרש במדריד משחק מלך השערים הגדול בכל הזמנים, הלא הוא כריסטיאנו רונאלדו עם 289 שערי ליגה וסה”כ 422 שערים בכל המסגרות נכון לתחילת 2018, הוא גם מלך השערים לעונה אחת עם 48 שערי ליגה ו 61 בכל המסגרות בעונת , 2014-2015, נראה כי עונה זאת הייתה הטובה ביותר עבור ריאל מדריד, שהצליחה לנצח גם ב22 משחקים רצופים בכל המפעלים. אך מעניין לדעת, שבראשית דרכה, בעונת 1931-2, היא הצליחה להשלים עונה שלמה ללא הפסד. בעונה הקודמת בין 2016-2017, הקבוצה הצליחה לשבור גם את השיא של עצמה, וסיימה 40 משחקים רצופים ללא הפסד.

שיאן ההופעות של הקבוצה, הוא השחקן הוותיק והמוערך ראול גונזלס עם שיא של 741 הופעות, בעונת 2011-2012, הקבוצה הבקיעה 121 שערים, שזהו מספר שיא גם במונחים בינלאומיים.

הליגה הספרדית

הליגה הספרדית מציגה כדורגל לטיני דינאמי עם הגנה חזקה, נקראת גם “פרימה דיויזון” או “לה ליגה” בקרב אוהדיה הספרדיים, ומדורגת במקום הראשון בדירוג אופ”א בחמש השנים האחרונות, הליגה הספרדית גוללת 20 קבוצות, שמקיימות ביניהן 38 משחקים לעונה, כאשר 4 מתוך הקבוצות המובילות בליגה, ישתתפו גם במשחקי ליגת האלופות. בין חודשי הסתיו, החורף והאביב ניתן לרכוש כרטיסים לריאל מדריד במבצע אטרקטיבי, שיעניקו לכם חווית כדורגל בלתי נשכחת ומהנה במיוחד!

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת