כל המידע שצריך לדעת על מועדון ברצלונה

הכל על מועדון הכדורגל של ברצלונה

קשה להישאר אדישים לנוכח עוצמתה וקסמה של  ה”בלאוגרנה”, הלוא היא קבוצת הכדורגל הקטלונית ברצלונה, שמספקת מדי שנה רגעי כדורגל מרגשים ועוצרי נשימה. ברצלונה היא יותר ממועדון, היא מוסד תרבותי, שזכה כ 23 פעמים באליפות ספרד, 27 פעמים בגביע המלך, חמש זכיות בליגת האלופות, 4 פעמים בטורניר מחזיקות הגביע, 4 פעמים בסופר קאפ האירופאי, ופעמיים באליפות העולם לקבוצות. ברצלונה הוא מועדון כדורגל שמאגד בתוכו את כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם, וחולק, באופן קבוע, מקום בפסגת הכדורגל הספרדי עם תקציב אלמותי, שמעמיד אותו במקום השני במדד העושר העולמי וסגל שחקנים, שהיווה את הנבחרת הספרדית לכשעצמה בטורנירים יבשתיים ועולמיים. 

מגרש הבית

מועדון הבית של ברצלונה הוא הקמפ נואו, שפירושו, מגרש חדש, אחד מאצטדיוני הכדורגל הגדולים בעולם, ולמעשה, אצטדיון הכדורגל הגדול באירופה, שמכיל קרוב ל 100,000 מקומות ישיבה. עם נתונים כאלה, ותקציב אלמותי, שמגיע גם ממועדוני מעריצים קבועים של הקבוצה, אין זה פלא, שניתן להשיג כרטיסים למשחקים של ברצלונה בזול, ולחזות באגדת הכדורגל, שממציאה את עצמה כל שנה מחדש. 

הכוכבים הגדולים

מועדון ברצלונה הוקם בשנת 1889, ומאז היה ביתם של מעל 1000 שחקנים, חלקם אגדות כדורגל מובילות גם בימנו אנו, צ’אבי, השחקן בעל מספר ההופעות הגבוה ביותר בקבוצה, אנדרס, אנייסטה, פויול, יוהאן קרויף, לואיס סוארס, ריבאלדו, רונלדיניו, דיויד וייה, ג’רארד פיקה, וכמובן, החלוץ הארגנטינאי הנערץ ליונל מסי, שמשחק בקבוצה מאז 2004, הוא מלך השערים של ברצלונה ולה ליגה בכל הזמנים, שכבר הספיק להופיע במדים בגווני הכחול בורדו מעל ל 400 משחקים ולהבקיע מעל ל 366 שערים,  השחקן עוטר לא מכבר בתואר כדור הזהב. בין שחקני העבר הידועים ניתן למצוא את דייגו מרדונה, הלא הוא “יד הזהב” , גארי ליניגר, לואיס פיגו ומיכאל לאודרופ. 

ברצלונה- שילוב של חווית כדורגל עם תרבות, קניות, אומנות ונופש. 

ברצלונה מהווה את אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה. כרטיס למשחק של ברצלונה מחיר נע בין 50 יורו ל 170 יורו בהתאם לסוג הכרטיס לרבות היציע, והמרחק מהמגרש. מעבר לכך, ניתן לשלב המשחק עם בילוי בבירת קטלוניה, לשוטט בטיילת “הרמבלה”, בשוק “לה בוקריה”, ב”פארק גאודי”, לטעום פאייה, וקרם קאטלאן, להתרווח על סנגרייה מקומית וטאפאס, אם מזג האוויר מחייך אליכם קפיצה קטנה לקוסטה ברווה ולמוזיאון דאלי ישלימו את החוויה. בקרבת האצטדיון, שאליו ניתן להגיע דרך המטרו בתחנת “אספניה” תוכלו לבקר ב”ארנה” ובאצטדיון האולימפי, במיצג ההיסטורי והאומנותי ה”פוובלו אספניול” וכמובן, במוזיאון ה”קמפ נואו”, המציג את היסטוריית הקבוצה, פסלים, חפצים, תמונות ומיצגי וידאו של המועדון. 

למעוניינים לשלב את חווית הכדורגל של ברצלונה ביעד אחר בעולם, מומלץ לחפש כרטיסים לליגת האלופות במחיר אטרקטיבי ולחזות במופע כדורגל עוצר נשימה ומאיץ דופק בין ברצלונה לצ’לסי, אולימפיאקוס, ספורטניג ויובנטוס. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת