כרטיסים לברצלונה כדורגל

כרטיסים לברצלונה כדורגל

כרטיסים לבארסה כדורגל

אחת הקבוצות המסקרנות ביותר לקראת עונת 2014/2015 תהיה ברצלונה. נכון, אפשר להגיד שברצלונה תמיד מסקרנת ולא משנה באיזו שנה, וגם לא רק את חובבי הליגה הספרדית אלא את חובבי הכדורגל כולם, אך נדמה שהברק שהיה לה בשנים עברו כמעט ונעלם, ויהיה מעניין מאוד לראות אם היא תצליח לשחזר את הקסם שלה, הקסם שהוביל אותה לכמות תארים יוצאת דופן בשנים האחרונות.

המהפכה החדשה של ברצלונה

לאחר עונה די כושלת, בטח במונחים של ברצלונה, שהסתיימה עם תואר אחד ויחיד בדמות הסופר קאפ הספרדי, מקום שני בליגה, הפסד בגמר הגביע ליריבה המרה ריאל מדריד והדחה מוקדמת מאוד כבר ברבע הגמר על ידי קבוצה ספרדית אחרת, אתלטיקו מדריד, נדמה שברצלונה הגיעה לתחתית, לפחות במונחים שלה. לכן, בארסה ערכה מהפכה, לא פחות, שהביאה אליה מספר רב של שחקנים, אחד מהם כוכב על שעונה לשם לואיס סוארס שהגיע בסכום אסטרונומי, כשמלבד השחקנים גם המאמן הארגנטינאי טאטה מרטינו פינה את מקומו, ולואיס אנריקה כוכב העבר של הקבוצה שגם אימן את קבוצת המילואים שלה בזמן שפפ גווארדיולה עבד בקבוצה הבוגרת, קיבל את המושכות במקומו. ובעקבות המהפכה הגדולה שערכה בארסה והפיכתה שוב לאחת מהקבוצות המסקרנות ולפחות על הנייר התוססות שיש באירופה, כרטיסים לברצלונה כדורגל הפכו להיות הדבר החם ביותר בשוק הכרטיסים למשחקים ביבשת.

כרטיסים לברצלונה כדורגל רק עם חברת IMTICKETS

על מנת שגם אתם תוכלו לקחת חלק בחוויה וכדי שתוכלו לשבת באחת מהשורות של אצטדיון הקאמפ נואו, חברת IMTICKETS  מציעה לכם מבחר רחב של כרטיסים למשחקי ברצלונה כדורגל. המבחר המוצע הוא לא רק עבור המשחקים עצמם, שם תוכלו להתלבט ולבחור אם אתם מעוניינים לרכוש כרטיסים למשחק של ברצלונה מול ריאל, ולנסיה או בילבאו, אלא גם עבור המקום ביציע בו תבחרו, כאשר תוכלו לבחור לשבת היכן שתרצו, החל ממקומות במעלה האצטדיון ועד מושבים במרחק נגיעה מהדשא, כאלה שיאפשרו לכם לראות מקרוב את הזיעה של ליאו מסי. עם חברת IMTICKETS  תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי הכרטיסים יגיעו לידיכם עוד בטרם תגיעו אל האצטדיון וכן כי עבור כל שאלה ובעיה תמיד יהיה מי שיתן לכם מענה.

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת