אמינות השירות של קניית כרטיסים דרך האתר

אמינות השירות של קניית כרטיסים דרך האתר

בעשור האחרון הפך האינטרנט למקום שכולנו שוהים בו חלק ניכר משעות היממה. הזירה האינטרנטית החליפה זירות תקשורת אחרות ובמיוחד כשמדובר על מסחר ועסקים. 

אם בעבר אנשים חששו לשלם על מוצרים או שירותים דרך האינטרנט, הרי שהיום זה הפך לעניין שבשגרה ואין כמעט אף אתר שלא מציע אפשרות לתשלום דרך האינטרנט. 

הבעיה היא שלמרות השכיחות של קניית כרטיסים דרך האינטרנט, עדיין יש אתרים שמרמים את הרוכשים וקנייה לא מאובטחת עלולה לבזבז לכם הרבה מאוד זמן וכסף ולגרום לעוגמת נפש. אמינות השירות כשמדובר על רכישת כרטיסים דרך האתר, היא קריטית ביותר. 

שלא יעבדו עליכם ותתקעו ברגע האמת

הרבה פעמים מנסים לפתות אתכם באמצעות מודעות כמו כרטיסים לליגת האלופות בזול, ליגת האלופות כרטיסים מוזלים וכן הלאה, כשבפועל פשוט גונבים מכם את הכסף. נשמע לכם מוגזם? בכלל לא.

לצערנו הרב, נוכלות באינטרנט היא עניין נפוץ ואנשים שלא בוחרים לקנות דרך אתרים מאובטחים, נתקלים במקרים מרגיזים ומאכזבים מאוד. דוגמא לכך ניתן לראות בכמות לא מבוטלת של אנשים שרכשו כרטיסים לליגת האלופות בזול ונשארו בלי כרטיסים בכלל.

נחשפנו לא פעם למקרים מצערים שבהם אנשים הזמינו כרטיסים דרך האינטרנט למשחקים בחו”ל, אך כשהגיעו לקופות ביום האירוע הם נדהמו לגלות שרימו אותם ולא רק שהם הפסידו את הכסף, הם נתקעו גם בלי כרטיסים. כדי שמצב כזה חלילה לא יקרה לכם אתם מוכרחים לדעת ממי אתם קונים. 

בוחרים רק בחברה עם המלצות ומוניטין

החדשות הטובות בכל הסיפור הן, שלמרות הרמאים והנוכלים ברשת ובכלל, יש גם הרבה חברות אמינות, שמציעות לכם מבצעים של ליגת האלופות כרטיסים מוזלים ובאמת עומדות מאחורי המילה שלהן.

החוכמה היא לבחור לרכוש דרך האינטרנט רק דרך חברה אמינה עם מוניטין, שקיבלתם עליה המלצות ושחברים שלכם או גולשים באינטרנט דיווחו שהם רכשו דרכה והכל היה בסדר. אחת החברות המובילות בתחום הכרטיסים דרך האינטרנט היא חברת IMtickets וזה לא סתם. 

IMtickets זו הבחירה הנכונה והמשתלמת

חברת IMtickets נחשבת לחברה הכי טובה, אמינה ומשתלמת לקניית כרטיסים ובמיוחד כשמדובר על כרטיסים למשחקי ספורט ברחבי העולם. החברה עובדת ישירות מול חברות הכרטיסים בחו”ל ואתם יכולים להיות בטוחים שכל יעד שתבחרו, תזכו לקבל מחיר זול והוגן ושירות אמין ומקצועי.

יש לחברה מוניטין של שנים, כשמה שעומד לנגד עיניהם כאג’נדה מובילה הוא – אמינות ללא פשרות ומחירים מצוינים. אתם יכולים לבדוק בעצמכם ולראות שמחירי הכרטיסים שתקבלו דרכם הם הזולים ביותר, במקומות הטובים ביותר.

מעבר לזה, עשרות אלפי לקוחות לאורך השנים רכשו דרכם והם שבים ורוכשים פעם אחר פעם. כשיש לחברה קהל אוהדים כל כך גדול וכשהיא חורטת על דגלה שקיפות, אמינות ומקצועיות, אין סיבה שלא לבחור בה.

לסיכומו של עניין, אמינות השירות של קניית כרטיסים באינטרנט היא הדבר הכי חשוב שיש. כדי שלא חלילה תתקלו במצב שבו הזמנתם כרטיסים וברגע האמת גיליתם שעבדו עליכם? אל תתפשרו על פחות מחברה אמינה ומוכרת. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת