סופר קלאסיקו המשך

סופר קלאסיקו המשך

כרטיסים לסופר קלאסיקו 2019

אחד המשחקים הכי טובים בעולם, ויש הטוענים המשחק הגדול מכולם, הוא הסופר קלאסיקו של ספרד, המפגש בין ברצלונה לריאל מדריד. מדובר במשחק בו עולים השחקנים הכי טובים בעולם על כר דשא אחד, שכל מטרתם היא אחת ויחידה- לנצח.

ההתחמשות של האימפריות הספרדיות

יחד עם זאת, נדמה כי העונה המשחק הזה הולך להמריא לשיאים חדשים, שיאים גבוהים אפילו יותר מאליהם שתי הקבוצות הללו כבר הרגילו אותנו בשנים האחרונות. מצד אחד ריאל מדריד, שלמרות זכייתה בתואר אלופת אירופה החליטה להתחמש בכוכבי המונדיאל האחרון ורכשה בסכום דמיוני של כ-80 מיליון יורו את השחקן המצטיין שלו, חאמס רודריגס הקולומביאני. אליו צירפו המדרידאים גם את השוער המצטיין של אותו טורניר, קיילור נבאס מקוסטה ריקה שייתן פייט על אפודת השוער הראשון ואת טוני קרוס, אחד השחקנים הבולטים של אלופת העולם גרמניה, שיחד עם כל הכוכבים שכבר מסתובבים על הדשא בברנבאו כמו רונאלדו, בייל ובנזמה מבטיחים קבוצה עוצרת נשימה. מצד שני ברצלונה, הקבוצה האהודה ביותר בישראל בפער גדול על פני כל השאר, שהחליטה לשנות את פניה לחלוטין תחת המאמן החדש לואיס אנריקה ורכשה שישה שחקנים חדשים בולטים, כשמעל כולם עומדת רכישתו של לואיס סוארס מליברפול תמורת 75 מיליון יורו, אולי השחקן הטוב ביותר של העונה החולפת, שמגיע במטרה להשלים שלישיה התקפית קטלנית לצד ליאו מסי וניימאר.

כרטיסים לסופר קלאסיקו 2019- המצרך המבוקש ביותר בעולם

ולאחר ההתחמשות הגדולה הזאת של שתי האימפריות מספרד, אין זה פלא שהמשחק הכי מדובר בעולם הוא זה שייערך בסוף נובמבר באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו של מדריד, הסופר קלאסיקו של שנת 2019. כרטיסים לסופר קלאסיקו 2019 יהיו מצרך כה נדיר עד שסביר להניח שאנשים יסכימו לשלם כמעט כל סכום, זאת על מנת להשיג כרטיסים לקלאסיקו ולהיות חלק בלתי נפרד ולהתמקם הכי קרוב שיש לכוכבים, בהצגה הכי גדולה של הכדורגל העולמי בשנה הקרובה. דבר מסקרן נוסף הוא שבדיוק במשחק הזה אמור לערוך לואיס סוארס את הופעת הבכורה שלו במועדון מקטאלוניה, מה שמבטיח באופן סופי כי כרטיסים לסופר קלאסיקו 2019 יהיו הדבר הכי מבוקש בכל משך החודשים הקרובים.

מדוע כדאי לבחור בחברת IMTICKETS

לכן, ועל מנת שתוכלו לשריין לעצמכם מקום במשחק הכי מבוקש בעתיד הקרוב, כדאי לכם לפנות אלינו, אל חברת IMTICKETS. חברת IMTICKETS  תעשה כל שביכולתה על מנת שתזכו לשירות הטוב ביותר והאיכותי ביותר, זאת כדי שהיא תוכל לתת לכם באופן אישי כרטיסים לסופר קלאסיקו 2019 אותם הזמנתם וכמובן כדי שתוכלו לזכות לחוויה ספורטיבית מוצלחת ומהנה. 

לפרטים נוספים אודות כרטיסים לסופר קלאסיקו לחצו כאן

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת