כך לא תיפלו ברכישת כרטיס למשחק כדורגל בחו”ל

כך לא תיפלו ברכישת כרטיס למשחק כדורגל בחו”ל

חולמים לראות את רונאלדו בלייב? מתים להחזיק בידכם כרטיסים למשחק של ברצלונה או כרטיס למשחק של ריאל מדריד? החלום הספורטיבי הזה יכול להתגשם – ברגע! כיום, אפשר לרכוש בקלות ובמהירות כרטיסים למגוון משחקי כדורגל ברחבי העולם. אך יחד עם הקלות – מגיעות גם לא מעט צרות. כדי למנוע עוגמת נפש, כדי לא לגלות שרכשתם כרטיסים לליגת האלופות אך למעשה הכרטיס שלכם הוא למשחק שכוח אל כלשהו באצטדיון מרוחק – חשוב לשמור על הכללים הבאים ולאפשר לעצמכם להיות בטוחים, עם שקט נפשי, וליהנות ממשחק משובח:

1. רכשו כרטיסים בארץ

על אף הפיתוי לרכוש כרטיסים באתרים מעבר לים, הן בשל העובדה שהם מאובטחים ואמינים והן בגלל שהם עשויים להיות זולים יותר – נסו להימנע מכך. לא מעט מקרים של כרטיסים שנמכרו באתרים כגון אלה, התבררו בסופו של דבר כגנובים, מזוייפים או בכלל מיועדים למשחקים אחרים. מאחר ומדובר במערכת משפטית שאינה כפופה לבתי המשפט בישראל, הלקוח תלוי במדיניות החזרת הכרטיסים של האתר ולא יכול לפנות לערכאות משפטיות. כשמדובר בכרטיס בודד אולי ההפסד לא גדול כל כך (מלבד ההפסד של המשחק, כמובן…), אך כשמדובר בחבילות מלאות הכוללות טיסה, מלון וכניסה לסדרת משחקים – אז כללי המשחק משתנים. כשאתם רוכשים כרטיסים למשחק של ברצלונה, כרטיס למשחק של ריאל מדריד או אפילו כרטיסים לליגת האלופות מאתר ארץ ישראלי מאובטח – אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי ויכולת תמרון במקרה שמתגלה בעיה.

2. וודאו את מועד קבלת הכרטיסים

אתרים שונים מתחייבים למועדי אספקה שונים של הכרטיסים – שימו לב מתי אתם אמורים לקבל אותם בפועל. חלקם יאמרו לכם שהכרטיסים ישלחו אליכם בדואר לפני המשחק, חלקם יתחייבו להביא לכם אותם למלון המקומי בו אתם שוהים ואחרים יצהירו שהכרטיסים יחכו לכם בקופת האצטדיון – נסו להגיע להסדר, רצוי בכתב, שיהיה נוח עבורכם. נסו לתאם את מועד המסירה לכמה שיותר מוקדם, מה שיאפשר לכם ליהנות משקט נפשי לפני המשחק.

3. איזורי הישיבה

אחד הדברים החשובים ביותר לכל אוהד הוא להצליח לראות את המשחק כמו שצריך, בהתאם למחיר ששילם. בבואכם להזמין כרטיסי משחק, וודאו את איזור הישיבה בו אתם יושבים – גבוה ורחוק מהמגרש, קרוב מאוד למגרש וכו’. תוכלו להביט בתוואי האולם באתרי האינטרנט השונים ולבדוק היכן אתם אמורים לשבת. בקשו התחייבות בכתב למקומות שהתחייבו לכם.

3. בדקו את מקומות הישיבה

לא מעט קונים מאוכזבים גילו רק כשהגיעו לאצטדיון שהכרטיסים שניתנו להם הם לא למושבים צמודים. בחו”ל, שלא כמו במשחקים בארץ, לא ניתן לשנות את מיקום המושבים ופשוט לשבת היכן שאתם רוצים, לכן וודאו מראש את מקומות הישיבה שניתנו לכם, התעקשו על מקומות ישיבה צמודים ובקשו שישלחו לכם התחייבות בכתב.

כדי ליהנות ממשחק בו השקעתם לא מעט משאבים ולקבל תמורה מלאה לכספכם – חשוב לשים לב מהיכן אתם רוכשים את הכרטיסים, מתי הם יגיעו אליכם ומהו מיקום הישיבה המדויק. תהנו!

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת