המדריך המלא לרכישת חבילת ספורט

המדריך המלא לרכישת חבילת ספורט

חבילת ספורט הוא קונספט הטיול הפופולרי, שמשלב טיסה, מלון, טיול באירופה הקלאסית, והנאה ממשחקי כדורגל בליגות המובילות ובטורנירים החזקים בעולם הספורט.

השילוב של מגוון אטרקציות עם משחק כדורגל במגרש מקצועי, מאובזר, מואר היא חוויה, יוצאת מן הכלל, שמסבה הנאה רבה מטיול, יחסית קצר, אך ממצא.

כיצד מתחילים ולאן הפונים? לשם כך הוכן המדריך המלא לרכישת חבילת ספורט 

בחירת כרטיסים למשחק של ברצלונה

אצטדיון ה”קמפ נו”, האצטדיון של קבוצת הכדורגל הפופולארית בעולם, ברצלונה, נמצא בסמוך לכיכר אספניה, שבעיר ברצלונה. על מנת ליהנות ממשחק של ברצלונה, והאטרקציות הרבות, שיש לעיר הנפלאה הזאת להציע, מומלץ להזמין מלון באזור הרמבלה, אשר מהווה את מרכז הפעילות, וממנו ניתן להתנייד בקלות לכל נקודה אחרת בעיר.

קיימות חברות תיירות רבות, שמציעות עסקה של מלון טיסה וכרטיסים למשחק של ברצלונה, אולם אינן כוללות כרטיס כניסה למשחק של ברצלונה, אותו יש לרכוש בנפרד.

לעומת זאת קיימים אתרים, המציעים את החבילה כולה, ואפילו בהתאמה אישית, במידה ומדובר בטיול בר מצווה, מסיבת רווקים, ועוד.

טיול בברצלונה משלב אומנות, קולינריה, חוף ים וחוויית כדורגל מושלמת.

ברצלונה היא בעלת מערכת תחבורה ציבורית יעילה ביותר, ניתן להתנייד עם אוטובוס התיירים, עם המטרו, או במוניות (פחות מומלץ) קל מאוד להתמצא, והשפה המדוברת היא קטלונית (שילוב של ספרדית עם צרפתית ואיטלקית) אבל בהחלט, שניתן להסתדר גם אנגלית סבירה.

בחירת כרטיסים לליגת האלופות

אחת הליגות המרגשות באירופה, מזמינה לשלב טיול בכל אחד מהערים הגדולות, כמו טורינו, מילאנו, רומא, מינכן, לונדון, אמסטרדם , פריז ועוד

שילוב של טיול לאירופה הקלאסית באמצעות טיסה ומלון עם כרטיסים לליגת האלופות מעניק חוויה, שתיזכר לשנים רבות, עוצמת הקהל, קולות העידוד, הצבעים, אווירת הכדורגל השמחה, איכות המשחק בליגה המובילה באירופה, לצד טיולים בשווקים צבעוניים, אזורים עתיקים, וקצת תרבות, מותירה את המבקרים עם תחושה של שילוב בין עתיק למודרני, ומאפשרת לחוות את אירופה על כל גווניה.

כרטיסים לליגה האנגלית

הפריימר ליג, מועדוני הכדורגל המובילים באנגליה, שהנפיקו אגדות כמו דיויד בקהאם, רוני, מייקל אוון, אלן שירר, טוני אדמס, ג’ון ברנס, מנצ’סטר יונייטד, מנצ’סטר סיטי, אברטון, צ’לסי,  ליברפול, ניוקאסל, ארסנל ועוד.

בירה טובה ב17:00 בערב, רוח קרירה, מטרו, אוטובוס קומתיים, ביג בן, ארמון בקינגהאם, גלגל הענק one,  לונדון מפעימה לבבות, מציגה כדוגל אמתי ואלגנטי, וידועה במעריצים הפרועים שלה. 

שילוב של טיסה, מלון וכרטיסים לליגה האנגלית במחיר אטרקטיבי, מעניקים חוויה הכוללת את  האהבה לכדורגל, בירה וטיול קריר ונעים באחת מהארצות היותר נחשקות באירופה. 

ואם יוצאים מאזור לונדון, ורוכשים כרטיסים לליגה האנגלית במחיר אטרקטיבי, באחד המועדונים מחוצה לה, נהנים גם מנהיגה בצד שמאל, מנוף ירוק עד, וחוויה אותנטית ותרבותית במרחק נגיעה.

לונדון ידועה במערכת התחבורה המשוכללת שלה, ולכן ניתן להזמין מלון באזורים רבים כמו נוטיג היל, ווסטמיניסטר, סאות’ בנק, וווסט אנד, כדי שתישארו קרובים להכל! 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת