לטייל אחרי משחק באיטליה היפה

לטייל אחרי משחק באיטליה היפה

איטליה מאז ומתמיד הייתה יעד אהוב על חובבי הכדורגל. העובדה כי בניגוד אולי לליגה הספרדית שם יש משחק אחד גדול באמת באיטליה יש כאלה לא מעט, עוזרת, כשכמובן לכך יש לצרף את הכוכבים הגדולים שעברו בסריה A לאורך השנים. 

הליגה האיטלקית

אך לאחר שרוב הכוכבים הגדולים נטשו לכסף הגדול של אנגליה ושל הקבוצות הגדולות בספרד, וכתוצאה מכך גם רמת הליגה נפגעה, מה שנגס בתדמיתה של הליגה המקומית, כיום חווה הליגה האיטלקית רנסנס, סוג של תחייה מחדש שמחזיר אותה לקדמת הבמה ומעמיד אותה בשורה אחת עם הליגות הגדולות באירופה. את מרכז תשומת הלב מקבלת כמובן הגברת הזקנה, יובנטוס, האלופה בשנים האחרונות שמציגה לקהל הרב שמגיע לאצטדיון בטורינו כוכבים גדולים דוגמת ג’יג’י בופון, אנדראה פירלו, קרלוס טבס והכישרון העולה פול פוגבה. פרט אליה הליגה האיטלקית מציעה לכל אוהד כדורגל ליהנות גם מהכדורגל המשובח בבירה האיטלקית רומא, שם משחקים כוכבים גדולים לא פחות דוגמת פרנצ’סקו טוטי, דניאלה דה רוסי וג’רביניו וגם מאחת הערים האהובות ביותר באירופה, מילאנו, שם נאבקות מילאן ואינטר על הבכורה בעיר ועל הזכות לזרוח מחדש ולחזור למאבקי האליפות. 

לעוד מידע על כרטיסים לליגה האיטלקית לחצו כאן

כפרי נופש באיטליה- אגם גרדה

אבל לא רק כדורגל גדול יש באיטליה, אלא גם מקומות מרהיבים. טורינו, רומא ומילאנו הן באמת ערים נהדרות בהן אפשר לשלב את חווית הכדורגל יחד עם חווית הטיול במדינה הנהדרת הזו, אבל כדי ליהנות באמת יש צורך להרחיק עד כפרי נופש באיטליה. כפרי הנופש העיקריים במדינה הם בצפון ובדרום. כפר הנופש המרכזי בצפון איטליה הוא כפר הנופש של אגם גרדה, אולי כפר הנופש היפה ביותר באיטליה כולה. מדובר במקום שכולו פורח ומציג שלל צבעים ססגוניים, מקום שמציע יופי של נופים טבעיים מרהיבים וגם כזה שמציע לא מעט מקומות ואתרים מרתקים. בקרבת כפר הנופש של אגם גרדה ניתן למצוא פרט לאגם המוכר אגמים נוספים ולא פחות מרשימים כמו אגם קומו ואגם מג’וריה, עיירות ציוריות יפיפיות דוגמת סרמיונה ומלצ’זינה ואפילו פארק שעשועים עצום, הגדול ביותר באיטליה וגנים בוטניים נדירים. 

כפרי נופש בדרום איטליה

אך כפרי נופש באיטליה לא תמצאו רק בחלק הפורח של הצפון אלא גם בחלק הדרומי, החלק שמתהדר בטמפרטורות הרבה יותר גבוהות ולכן מציע גם את הפתרון האידיאלי לחום בלתי נסבל, ים. הכוונה היא כמובן לכפרי הנופש בסיציליה, כפרי נופש שיציעו לכל תייר ליהנות מאינספור מתקנים נפלאים, יאפשרו לבצע טיול בין האתרים העתיקים של המקום המיוחד ואף יציגו בפניו את החופים הנהדרים של סיציליה שיגרמו לכל תייר לרבוץ על החול, להשתזף אל מול פני קרני השמש ולטבול במים החמימים של דרום ארץ המגף. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת