איזה קבוצות הכי כדאי לראות בליגה האיטלקית השנה? | imtickets

איזה קבוצות הכי כדאי לראות בליגה האיטלקית השנה? | imtickets

מיליוני מעריצים ברחבי העולם עוקבים אחר משחקי הליגה האיטלקית בכדורגל. הכינוי “Serie A” מלווה את ליגת הכדורגל הבכירה של איטליה כבר מאז שנת 1929, אך נדמה כי היום יש הרבה יותר אפשרויות לצפייה מקרוב באגדות המשחק. קודם כל, אפשר להזמין טיסות לאיטליה ולשלב את המשחק עם סוף שבוע באחת הערים המהממות של המדינה. שנית, מחירי הכרטיסים זולים בהשוואה לליגות אחרות וכמעט בכל שבוע יש משחק מסקרן אחר. מעבר לכל, יש מגוון רחב של קבוצות כדורגל איכותיות שכדאי לראות בליגה האיטלקית השנה ובעונה הבאה.

הקבוצה שהכי כדאי לטוס עבורה לאיטליה היא כמובן יובנטוס. האלופה המכהנת שהפסידה בגמר ליגת האלופות לברצלונה ממוקמת בטורינו ומכונה “הגברת הזקנה”. יובנטוס נוסדה בשנת 1987 ומשחקת באיצטדיון הנקרא על שם הקבוצה. ליובנטוס 31 אליפויות ולא פחות מ-10 גביעים בליגה האיטלקית. כל מי שרואה מקרוב את יובנטוס משחקת כדורגל מרגיש חלק מההיסטוריה של הענף. זו אחת הקבוצות המפורסמות בעולם, הנמצאת במגמת עלייה משמעותית מאז פרשת השחיתות שהורידה אותה ליגה בעונת 2006/2007.

תוכלו לרכוש גם כרטיסים מוזלים לליגת האלופות ולצפות במשחק של יובנטוס באצטדיון הביתי מול הקבוצות הטובות בעולם.

מילאן ואינטר מחכות לכם בסן סירו

טיסות לאיטליה הן ההזדמנות שלכם לבקר במילאנו ולראות את הקבוצות המקומיות של העיר: אינטר ומילאן. אם תגיעו לדרבי סוער לא תרצו לחזור לארץ או לראות עוד משחקי כדורגל בימי חייכם, אך גם במהלך השגרה תקבלו משחקים משובחים עם שחקנים איכותיים. קבוצת אינטר מילאנו נחשבת לאחד המועדונים המצליחים בעולם ובאמתחתה 18 אליפויות ו-7 גביעים. לעומתה, מילאן היא קבוצת כדורגל לא פחות מפורסמת ולה 18 אליפויות ו-5 גביעים. 

גם אינטר וגם מילאן משחקות באיצטדיון הכדורגל סן סירו. האיצטדיון נבנה בשנת 1925 ובשנת 2014 עבר שיפוץ משמעותי. בתוך האיצטדיון יש מוזיאון בו נמצאים פריטים היסטוריים של אינטר ומילאן. הביקור באיצטדיון לא מיועד רק לאוהדי כדורגל שרופים, היות והיא מאפשר לראות מקרוב את אגדות העבר המוכרות לכולם ובראשן מראדונה. האיצטדיון ממוקם בחלק המערבי של מילאנו והוא מבטיח חוויה בלתי נשכחת גם למי שמגיע לאיטליה לימים בודדים בלבד.

אנרגיות שלא ניתן למצוא בליגות אחרות

הליגה האיטלקית מתאפיינת בקשיחות ובכל משחק ליגה יש אנרגיות שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. כדאי לנצל את הביקור באיטליה כדי לראות משחק של רומא או לאציו, אך אפשר לעשות זאת גם עם קבוצות פחות מפורסמות כמו טורינו. בעונה הבאה שווה לעקוב אחר סמפדוריה, גנואה ובולוניה ואולי גם לראות את פיורנטינה. 

לסיכום, הליגה האיטלקית היא מקדש עבור אוהדי כדורגל מרחבי העולם. כדאי לראות קודם כל את יובנטוס, לאחר מכן את אינטר ומילאן ולבסוף את קבוצות אמצע הטבלה המציעות משחקים מרתקים ומעניינים. אפשר להגיע לאיטליה למשחק ספציפי או לשלב אותו עם טיול וחופשה ברחבי המדינה. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת