למה לרכוש כרטיסים למשחק של ברצלונה אצלנו?

למה לקנות כרטיסים לריאל מדריד אצלנו?

כל מי שבאמת אוהב כדורגל לא יכול להסתפק רק במשחקי הליגה הישראלית ומידי פעם ירצה לראות גם משחקים של הליגה האיטלקית או הספרדית. לכן, אם גם אתם מחפשים היום את המקום הטוב ביות לרכישת כרטיסים לריאל מדריד במבצע, דעו שהגעתם לכתובת הנכונה! חברת IMtickets קיימת מזה זמן רב ואנחנו המקום שאליו כדאי לכם לפנות אם אתם מחפשים להפוך את החלום של משחקי כדורגל בחו”ל למציאות. ככל שעוברות השנים אנחנו שומעים על עוד ועוד אנשים שבוחרים לנסוע לכמה ימים בחו”ל כדי לראות משחק כדורגל וליהנות מהאווירה. האמת היא, שאם עוד לא עשיתם זאת אנחנו ממליצים לכם על כך בחום כי החוויה של משחקים בחו”ל שונה לחלוטין מזו שמחכה לכם במגרשים הישראליים. 

השירות האישי והמחירים 

בתחום של ריאל מדריד כרטיסים מוזלים יש גם עניין של שירות שכן רוב הלקוחות אומנם יודעים הכול על קבוצת הכדורגל אך קצת פחות על מדריד. איך מגיעים משדה התעופה? איפה נמצא המלון ומה המרחק ממנו אל האצטדיון? האם צריך להגיע זמן רב מראש לפני שמתחיל המשחק? לכל אחד מהלקוחות שפונים אלינו יש דילמות ותהיות אחרות לגבי החוויה שצפויה לו. לכן אנחנו מקפידים להציע לכל הלקוחות שלנו שירות:

– אדיב 

– סבלני 

– וכמה שיותר מקצועי 

אתם תראו שאצלנו תמצאו לא רק את המחירים הכי טובים שיש אלא גם תדעו שיש לכם תמיד אל מי לפנות. אתם כבר נמצאים במדריד ולא מוצאים את המקום שאליו רציתם להגיע? איבדתם את הכרטיס או שקרה כל דבר אחר? הנציגים שלנו תמיד יישארו זמינים עבורכם ותמיד יהיה מי שייתן לכם מענה מקצועי. חברת  IMtickets היא חברה וותיקה, אמינה ואצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתיקנו כרטיסים ותהיו רגועים. כולנו יודעים שניתן לרכוש כרטיסים לליגת האלופות במבצע אצל לא מעט חברות באינטרנט אך הניסיון מוכיח שלא כולן אמינות. לכן עדיף לכם לפנות אל חברה מקצועית כמו שלנו כי אצלנו האמינות והיחס האישי ללקוח הם מעל הכול.

הקניה באינטרנט משתלמת 

מדהים לראות כיצד ככל שעוברות השנים עוד ועוד אנשים קונים כרטיסים למשחקי כדורגל באינטרנט ויש לכך סיבה טובה. ראשית, זה יותר נוח כי לא צריך לצאת בכלל מהבית או מהמשרד ושנית, זה תמיד יוצא יותר זול. הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מחוויה של כדורגל ברמה עולמית ואצלנו מחכים לכם כרטיסים לליגת האלופות במבצעים שחבל לכם לפספס! אם לכל החוויה הזאת אתם יכולים להוסיף גם את הטיסה, את הבילוי עם הילדים או עם החברים הכי טובים ואת האווירה המיוחדת שמחכה לכם בחו”ל, אז למה לא? מגיע גם לכם להתנתק קצת ולהתחבר למה שבאמת עושה לכם טוב: כדורגל ברמה עולמית שאף פעם לא מאכזב. 

פוסטים נוספים שבוודאות יעניינו אותך

שיחה עם נציג

100% אחריות

אספקת הכרטיסים מובטחת

אין אותיות קטנות

ללא דמי טיפול ללא דמי משלוח

הזמנות און ליין

סליקה מאובטחת ומוגנת